piątek, 31 października 2014

   Cudowny peeling za grosze


 Dzisiejszy post oddaję małej saszetce z Dax Cosmetics która trafiła do mnie przypadkiem i została na długo . Nigdy nie miałam ulubionego peelingu bo wszystkie działały u mnie tak samo , bez szczególnych rewelacji jednak gdy całkiem przypadkiem trafiłam na to małe cudo wszystko się zmieniło i dziś nie zamieniłabym go na żaden inny.

Dlaczego za grosze? Ponieważ za saszetkę 10ml , która mi starcza na 2 porządne użycia płacimy 1,99 


OPIS PRODUKTU :
Aktywny peeling z drobinkami krzemionki krystalicznej polecany dla osób w każdym wieku, do pielęgnacji cery normalnej i suchej. Wyjątkowo dokładnie usuwa martwe komórki naskórka, wygładza powierzchnię skóry, oczyszcza pory i niweluje wszelkie niedoskonałości cery. Zawiera minerały morskie, odżywczy koktajl z witamin A - B5 - E, a także kojący wyciąg z płatków róży francuskiej o działaniu odmładzającym.

JAK STOSOWAĆ?
Nałożyć na umytą skorę twarzy i delikatnie masowac okrężnymi ruchami przez 1-2 minuty omijając okolice oczu, następnie zmyć ciepłą wodą . Stosować 1-2 razy w tygodniu.

SKŁAD:
 Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Polyethylene, Glycerin, PVM/MA Decadiene Crosspolymer, Butylene Glycol, Rosa Galica Flower Extract, Silica, Sea Salt, Lactose, Cellulose, Hydroxypropyl Methylcellulose, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Panthenol, Allantoin, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum, CI 42090.


Niestety nigdzie nie mogę znaleźć tego produktu w większym opakowaniu , chociaż wiem że jest dostępny (60ml / 12zł) dlatego już chyba nałogowo wykupuję saszetki w osiedlowej drogerii tak by mieć zapas na dłużej . Peeling robi wszystko to , co obiecuje nam producent , czyli usuwa martwe komórki naskórka, wygładza powierzchnię skóry , oczyszcza pory i niweluje niedoskonałości cery , z tym ostatnim nie ma aż tak spektakularnego efektu ale faktem jest to że pomaga na niedoskonałości , nie usuwa ich całkowicie jednak sprawia że są mniej widoczne i szybciej się goją . Niebieskie drobinki nie są zbyt ostre więc nie podrażniają naszej cery , po użyciu skóra nie jest zaczerwieniona ani nadwrażliwa, dodatkowo produkt ten ślicznie pachnie i jest przyjemny w stosowaniu.
Na chwilę obecną jest to mój numer jeden i ciężko będzie go czymś zastąpić .

#aaangelllaaa

8 komentarzy:

  1. Jeszcze go nie próbowałam, ale na pewno kupię jak zobaczę w sklepie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe jakby sie u mnie sprawdzila..musze sprobowac! :)

    jolahogg.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda ze nie ma tutaj u mnie takiej chociaz moze jak bym pogrzebala to bym znalazla .. musze poszukac!
    Szczegolnie jesli sprawdza sie u ciebie tak jak obiecuje producent az kusi to do przetestowania :D

    versjada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupuje go i naprawdę polecam, jest świetny ! ;)
    Www.viecharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ten peeling! zarówno drobno jak i gruboziarnisty,czasem w rosmannie można spotkać duże opakownie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam go ale był za cięzki dla mnie i miałam zaczerwienioną twarz :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń