piątek, 18 marca 2016

♥   Nowość 2016 WIBO Juicy Color Lipstick  ♥

W marcu 2016r. swoje 5 minut zdecydowanie ma marka Wibo, która w tym właśnie czasie wypuściła kilka perełek które kuszą nie tylko wyglądem ale i ceną. 

Pierwszą, którą udało mi się przetestować była paleta cieni w kolorach nude o której kilka słów więcej w poście TUTAJ -> KLIK



 .. koleją jest piękna różowa pomadka o pełnej nazwie Juicy Color Lipstick, którą posiadam w odcieniu nr 1.



''Pomadka i balsam do ust 2w1.
Doskonale kremowa pomadka do ust w soczystych kolorach, nie tylko doskonale kryje ale również nawilża usta. Dzięki zawartości masła shea pozostają one na długo nawilżone. Pomadka zapobiega pierzchnięciu ust i gwarantuje trwały kolor na długie godziny''.



W kolekcji znajdziemy 6 pięknych kolorów, które prezentują się następująco:




Mimo szczerych chęci w żadnej z odwiedzonych przeze mnie drogerii nie udało mi się znaleźć wszystkich kolorów, a jedynie cztery.



Jak już wcześniej wspomniałam, osobiście posiadam pomadkę z numerkiem 1- jest to bardzo delikatny, jasny róż o lekko połyskującym wykończeniu. Moim zdaniem idealny na lato, gdy usta nie potrzebują już takiego matu i idealnego wykończenia a bardziej czegoś lekkiego i przede wszystkim nie przesuszającego ust.






Za niecałe 12,00 dostajemy ślicznie zapakowany produkt, którego konsystencja to marzenie. To jak przyjemnie aplikuje się i nosi pomadkę Juicy Colur Lipstick jest nie do opisania. 
Może to kwestia tego że przez ostatnie miesiące na moich ustach pojawiały się jedynie matowe, ciężkie pomadki i stąd czuję aż taką różnicę, ale dawno nie miałam produktu który rozprowadzałby się  równie łatwo i przyjemnie.


Pigmentacja jest całkiem w porządku,usta nie są może pokryte w 100% pigmentem ale moim zdaniem to jak wygląda ona na ustach można określić dwoma słowami: ładnie i świeżo.

Juicy Color Lipstic nie podkreśla suchych skórek i faktycznie nawilża. W ogóle nie czuć jej na ustach, nie klei się i zjada równomiernie z całych usta. Jeśli chodzi o trwałość to producent nieco przesadził, na moich ustach to cudo utrzymuje się do 3 godzin ( bez jedzenia i picia ;) )



Czy jestem zadowolona z tego kosmetyku ? :)

Jasne, że tak ! :)
Mimo tego, że od zawsze to jednak matowe pomadki królowały w mojej toaletce, dzięki Wibo Juicy Color chyba zaczynam przekonywać się do '' błyszczącego '' wykończenia. 
Ogromnym plusem jest to, że pomadka nawilża i jest niesamowicie komfortowa w noszeniu. Z pewnością wybiorę się jeszcze po inne odcienie, które mam nadzieję sprawdzą się równie dobrze jak numerek 1 :)


A jak Wam podoba się efekt, który daje ta pomadka? Lubicie takie wykończenie czy zostajecie wierne matom ? ;)


10 komentarzy:

  1. Ta paletka ma bardzo ładne kolorki :)
    Pomadka oczywiście też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że w Uk nie ma wibo. Ta firma ma coraz lepszy asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc nie jestem przekonana do kosmetyków firmy WIBO, nigdy się u mnie nie sprawdziwy,a to fatalne opakowanie, które po kilku razach się rozwalało ,a to jakość produktu-totalny niewypał. Niemniej ciesze sie,ze Tobie służą :-) Buzka

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne nowości ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. o śliczny kolorek ;) spodobała mi się ta szminka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetna ta paletka! :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletka bardzo mnie zaciekawiła, wygląda na taką z wyższej półki ! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne kolorki ! Z wibo mam matowe pomadki Million Dollars Lipstick. Muszę przyznać, że ich trwałość jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przy okazji wpadnie do mojego koszyczka! Wygląda interesująco.
    karolinagutowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń