piątek, 13 lutego 2015

♥ SYNERGEN -  COVERSTICK ANTIBAKTERIELL 
KOREKTOR ANTYBAKTERYJNY DO TWARZY 

Dzisiaj kilka słów o korektorze , który już od dawna gości w mojej kosmetyczce i nigdy mnie nie zawiódł , a mowa o Synergen czyli korektorze za kilka złotych dostępnym w Rossmannie .


Antybakteryjny korektor do twarzy , przeznaczony do skóry zanieczyszczonej. Kosmetyk naturalny ze specjalnym wkładem odżywczym . Zapobiega tworzeniu się wyprysków . 
Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie.
NIE ZAWIERA PARABENÓW.




ZASTOSOWANIE 

Po oczyszczeniu skóry twarzy stosować bezpośrednio na wyprysk lub zaczerwienienie .
Czubkami palców delikatnie wygładzić krawędzie obszaru aplikacji.
Regularnie stosowany daje lepsze efekty.


WYPRODUKOWANO : w Niemczech
DYSTRYBUTOR : Rossmann
WAGA : 4g 
CENA : ok 7zł
DATA PRZYDATNOŚCI DO UŻYCIA : 24 miesiące od otwarcia kosmetyku.
DOSTĘPNY W : każdej drogerii Rossmann


Korektor dostępny jest w kilku wariantach kolorystycznych , niestety nigdzie nie mogłam znaleźć jaśniejszego niż 04 czyli Natur a obleciałam chyba z 6 drogerii . 
Jako posiadaczka jasnej karnacji jestem dość zadowolona z koloru chociaż przyznam że mógłby być nieco jaśniejszy i mniej pomarańczowy.

Opakowanie - biało srebrne z napisami na zatyczce. Korektor wysuwa się jak pomadkę wykręcając do na zewnątrz. Moim zdaniem jest to bardzo wygodne , głównie dlatego że możemy zużyć kosmetyk do końca a nie jak w przypadku twardych tubek 1/3 ląduje w koszu , bo nie możemy go wydobyć.

Konsystencja - przyjemna , pod wpływem ciepła palców staje się na tyle plastyczna i masełkowata że bez problemu po kilku sekundach korektor gotowy jest do aplikacji. 
Korektor niestety mało wydajny . Używam go codziennie na niedoskonałości i 1 opakowanie 4g starcza mi na 2 miesiące , ale biorąc pod uwagę jego cenę jest to opłacalne :)


Zapach - korektor pachnie jak typowa maść z apteki . Osobiście nie przeszkadza mi to , ale jeśli kogoś bardzo drażnią takie zapachy to może się z nim nie polubić .Mając go na sobie nie czujemy tego zapachy, jest on jedynie wyczuwalny przy otwarciu kosmetyku i przy aplikacji.

Krycie Synergen oceniłabym na bardzo mocne . Idealnie zakrywa mniejsze i większe zmiany skórne . Nie osadza się w załamaniach ani nie podkreśla suchych skórek, wręcz przeciwnie- nawilża miejsce w którym został zaaplikowany.

Raz skusiłam się na użycie go pod oczy i nie był to dobry pomysł , tak jak napisał producent , korektor nadaje się do stosowania na twarz ( zmiany skórne) pod oczy jest za ciężki i nie wygląda dobrze, no ale kto kobiecie zabroni spróbować i przekonać się na własnej skórze ;)

Podsumowując.. rewelacyjny korektor do zakrywania zaczerwienień i niedoskonałości , szybki i wygodny w aplikacji , ma przyjemną konsystencje , znośny zapach i kuszącą cenę . Przebił collection 2000 , Max factor , Maybelline i Astor jesli chodzi o zakrywanie problematycznych miejsc na twarzy a kosztuje znacznie mniej . Często dostaniecie go na promocjach w okolicach 5 zł
Szkoda że nie zauważyłam żeby chociaż trochę leczył wypryski lub zapobiegał powstawaniu nowych no ale nie oczekiwałam tego po korektorze i to za kilka złotych więc nadal jest moim ulubieńcem . Polecam :)

Używacie go ? Może znacie inne korektory o równie mocnym kryciu ? Podzielcie się swoimi refleksjami , chętnie przetestuję coś nowego :)

#aaangelllaaa

20 komentarzy:

  1. Kiedyś stosowałam antybakteryjny korektor z Avonu z serii Clearskin - miał średnie krycie, w takiej samej formie jak ten z Rossmanna plus pomagał szybciej wygajać wszelkie niespodzianki. Cena ok. 8-9 zł. Teraz namiętnie stosuję kamuflaż z Catrice i chyba nie prędko zacznę coś stosować nowego bo jest mega wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mówisz o tym w słoiczku z Catrice to również go mam i racja jest meeega wydajny ale chociaż kupiłam jaśniejszy to z kolorem nie trafiłam i mało kiedy go używam , ale krycie ma mega :) tego z Avon nie znam, będę musiała zwrócić na niego uwagę jak dorwę katalog ;D

      Usuń
  2. Nie miałam tego korektoru ale musze zerknąć na niego w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj na półce z kremami i maseczkami , tonikami i żelami do cery trądzikowej - tam go znajdziesz :) nie w szafach z kolorówką :) Myślę że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  3. Wlaśnie koncze opakowanie korektora Rimmel Stay Matte i choc nie nadaje sie pod oczy i cena jest troche wysoka to bardzo go lubie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za takimi kolorkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiałam się dwa dni temu, czy go kupić :) Czuję się przekonana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja posiadam podobny z Avon, ale jakoś wolę płynne konsystencje niż te stałe. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Juz dawno nie uzywałam korektora:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam swojego ulubienca z essence xx

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukam jakiegoś dobrego korektora pod oczy, bo mam straszne sińce może go wypróbuję. :)

    kasia-kate1.blogspot.com
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam ten korektor i był nawet nawet ;))
    zapraszam na konkurs http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/02/podziekowanie-czyli-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  11. nie lubię korektorów w takiej formie

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślałam, że okaże się bubelkiem, a jednak :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubie go, trudno mi dobrać kolro z tej firmy :P ja wczoraj kupiłam z Essence a tak używałam z Miss Sporty ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię te korektory ;)) ale teraz moje ulubione to te z catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam go nigdy,ale takie korektory w sztyftach lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię takich korektorów, ale rzeczywiście tani i spełnia swoją rolę, duży plus za to, pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety ale nie umiem w tych korektorach znaleźć swojego koloru, musiałabym kupić 3 i je mieszać :/

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam chyba jakąś starszą wersję bo nie mam tego białego środka :) ale lubię go bardzo!

    OdpowiedzUsuń